poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Omlet szpinakowy z pomidorkami

Omlet szpinakowy - posmarowany twarożkiem, z dużą ilością pomidorków.  Ładnie wyrósł, szybko się usmażył i nie przywarł do patelni (o co się bałam). Omlet ma intensywny, zielony kolor ale w smaku jest delikatny - dzięki temu pasują do niego różne przyprawy i dodatki. Ja doprawiłam go odrobiną czosnku i mieszanką suszonych pomidorów. Sugeruję,  żebyście użyli swoich ulubionych mieszanek i doprawili omlet według uznania. Spróbujcie koniecznie. 

środa, 11 kwietnia 2018

Kotleciki z brokuła

Kotleciki z brokułów - do bułki, do sałatek, albo jako samodzielne danie. Dobrze smakują zarówno na ciepło, jak i na zimno. Często je przygotowuję i zabieram ze sobą do pracy, nie odgrzewam ich wtedy. Jeśli nie używacie bułki tartej, zastąpcie ją kaszą manną, będą równie dobre. Polecam.:)


wtorek, 27 marca 2018

Placuszki owsiane i jogurt miętowo-cytrynowy

Placuszki owsiane, polane masłem orzechowym i jogurtem cytrynowo-miętowym. Proste i szybkie w przygotowaniu. Świetnie sprawdzą na ciepło, ale możecie je zabrać ze sobą, bo na zimno smakują równie dobrze. Nie pomijajcie jogurtu miętowego - jest orzeźwiający, lekko kwaskowy i nadaje charakteru placuszkom. Polecam.

piątek, 16 marca 2018

Słoneczny koktajl i witamina C w naszej diecie

Koktajl z mango, bananem i pomarańczą - ma nie tylko pozytywny, złoty kolor -  ale dodatkowo zawiera mnóstwo witamin. Słodki i orzeźwiający napój pomoże w naturalny sposób walczyć z  sezonem grypowym, wzmocnić układ odpornościowy naszego organizmu oraz dostarczyć mu niezbędnych składników odżywczych. Częstujcie się koktajlem i przeczytajcie o tym, jakie znaczenie ma dla nas przyjmowanie witaminy C.

poniedziałek, 12 marca 2018

Ciastka owsiane z suszonymi jabłkami

Ciastka owsiane - z twarogiem, słonecznikiem, suszonymi jabłkami i miodem. Bez dodatku mąki i białego cukru. Zrobiłam je na próbę, ale zniknęły tak szybko, że dzisiaj upiekłam kolejną porcję (podwójną). Ciasteczka są chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Jabłka nadają im kwaskowatości, a skórka cytrynowa aromatu. Jeśli chcecie, zamiast jabłek możecie wykorzystać inne suszone owoce. Polecam.

Print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...